Gràcies a l'amic Barlo, un servidor ha sabut que ha quedat en tercer lloc en els Premis GRAU MIRO 2006 de Haiku.
Un tercer lloc que celebrarem com si hagués guanyat el Nobel de Literatura. A continuació detallo el llistat de guanyadors:

Haiku adults CATALA HAIKU
Títol pseudónim/ Autor Premi

L’art del haiku: Enriqueta Moix Mare --> 1er premi
Llavis de boira clara: Pere Bornada --> 2on premi
Per un instant: Buk --> 3er premi
Conjunt A- Besos Moments: Francesc Simarro Montane --> Accèsit
Tardor d’ombres: Rosa Mª Noguer Carbonés --> Accèssit
Haikus d’un dia d’acampada: Jaume Bonet Moll (Palma M.) --> Accèssit

Haiku adults CASTELLÀ HAIKU

De la Fuente que brota. Julio Campos (Chile) --> 1r premi
El aroma de la nostalgia. Sandra Edith Pérez --> 2º premi
Verdor de Otoño Emilse Zorzut(Argentina) --> 3r. premi
Az-zeit alquimista de letras Helena García Arnau --> Accèsit
Haiku colección Esa luna Mª del Mar Ordóñez --> Accèsit

Haiku Juvenil Castellà
Desert

Haiku juvenil Català
Desert

Haiku Infantil Castellà
Primeras miradas: Stephany Urbina Anguiano (Vigo) --> 1r. premi
Haiku-2 Coll Joan Olivan (Coll) --> Accèsit

Haiku Infantil Català

Haiku català: Izan Ruiz Parra --> 1º Premi
Haiku: Ainoa Tirmo Fernández --> 2º premi
Haiku 1-Coll: Joan Olivan --> 3º premi

19 comentaris:

neus ha dit...

Moltes felicitats!!!!!!

Me n'alegro molt Buk i m'has encuriosit encara més... amb quin haikú has aconseguit el Nobel? ;)

Petó!

Buk ha dit...

Jajaja Moltes gràcies maca!
"El Nobel" (i això que és un tercer lloc, visca la modèstia!) l'he aconseguit amb un recull de haikus. Crec que era un recull de 7 haikus. Però no em demanis quins perque no me'n recordo...sigh.
Pensa que els vaig enviar a concurs ja fa uns quants messos, i la meva memòria de peix ja els ha desterrat dels meus records...snif, snifff

Un petó ben fort i gràcies un cop més!

neus ha dit...

jejejejejje... i per a què serveix la llibreta Buk? jajajajjaja
He estat llufant a la pàgina, però es veu que només els interessa penjar els haikús guanyadors en llengua "espanyola"... :(

No et queixis que és una sort tenir memòria de peix, tu saps el que t'estalvies? ;)

Petó!

Buk ha dit...

Elur, doncs ja saps més que jo, que no he sigut capaç ni de trobar els haikus en espanyol....
De fet, si no fos pel comentari del Barlo en l'anterior post, ni m'hagués assabentat de que habia guanyat el tercer premi, perque a mi ningú de l'organització m'ha dit res ni m'han enviat cap mail. Potser em diuen alguna cosa més endavant, però és que ja estem a dimecres i el lliurament de premis és el dissabte. Tot plegat és força sorprenent...

Un petonot.

neus ha dit...

Això té aires d'estatut! jeje que l'hem de votar diumenge i a mi encara no m'ha arribat, que diuen que l'envien per correu, deu ser una llegenda urbana, no? :P

En fi... al tema! espero que t'avisin que si les postres són tan bones com les d'Olot no t'ho pots perdre!!

;*)

Jaqme ha dit...

Enhorabona Buk!
Encara no t'han avisat?

Buk ha dit...

Gràcies, jaqme!
Ja està tot controlat. Ahir vaig enviar un mail i aquest matí m'he trobat la resposta. El dissabte aniré a l'entrega de premis. A veure que tal està la cosa.

EQMEVD ha dit...

Suposo que el prim no serà la segona part de la novel.la de Genji, oi? ;)
Acaba de sortir. la tens ja?

Buk ha dit...

Aiiiii...encara no el tinc, elquemaietvaigdir, però si que l'he vist a les llibreries. Serà el próxim llibre que hauré de comprar. Ja que hem llegit (i gaudit) del primer volumen, haurem de continuar amb aquest segon, que a més a més diuen que és el millor. De moment ja he donat veus, a veure si alguna ànima caritativa me'l regala jejejeje

Un petó

EQMEVD ha dit...

Jo encara no el tinc...buf. 30 eurets d'inversió...si trobes qui te'l regali demana-li si no li fa res fer un regal en stereo.

Buk ha dit...

Hahahaha...ja ho comentaré, elquemaietvaigdir, però no hi tinguis massa fe jejejeje ;-)
La veritat és que 30 euros piquen, vaja si piquen, però el Genji Monogatari bé que s'ho val. A més a més l'edició és molt maca.

Un petó

neus ha dit...

Ja tens el discurs preparat? ;)
Que vagi molt bé maco!!

su* ha dit...

felicitats buk, me n'alegro molt!
:)

Buk ha dit...

Discurs, elur? Uiiii, que va, que va....jejeje... Si em sembla que això serà algo en plan més familiar que no pas una altra cosa. Res a veure amb els premis d'olot (vaja, em sembla a mi). A més a més, això de parlar en públic...aiiixxx...no em va massa, la veritat. Sóc molt tímid jejejeje ;-)

Su, moltes gràces maca.

Petons

Jaqme ha dit...

Fantàstic Buk!
Ja has preparat les maletes?

Buk ha dit...

Jajaja... Les úniques maletes en les que penso, Jaqme, són en les de les vacances :-)

neus ha dit...

Com va anar l'entrega de premis? i el discurset? ;)

Petó!

Buk ha dit...

Molt bé, elur! De fet, vaig tenir sorpresa, perque no només vaig guanyar el tercer premi, sino que també vaig guanyar un accèsit per un altre conjunt de haikus que vaig enviar. Va ser tota una sorpresa. En quant al discurs...jejejeje...no va haver-hi discurs. Millor per mi, i millor pels assistents ;-)

Un petó, maca.

neus ha dit...

Que bé!!! Felicitats altra vegada doncs!! :) per l'accèsit, eh? no pas per estalviar-te el discurs ;P jejeje

Petons de dilluns desvagat...