Aquest cap de setmana vaig assistir a l'entrega dels Premis Literaris d'Olot. La festa va ser presentada a l'antic Hospici per l'actriu Clara Segura i inaugurada amb un espectacle musical del Cor de Teatre de Banyoles. El premi Joan Teixidor d'haikus en línia, distribuït en tres premis de 600 euros cada un i al qual concorrien 206 originals, se'l van repartir Jaume Coll Mariné (Muntanyola, 1989), per D'un; en Buk, per Haikus sobre la pols, i Joana Castells Savall (Barcelona, 1979), per Carretera del sol.

La festa va ser magnífica, però encara ho va ser molt més la companyia de l'Elur i la Montse, a les que vaig tenir la sort de conèixer personalment i amb les que vaig poder compartir rialles i nervis.

L'entrega de premis també va servir perquè un servidor descobrís que no ha nascut per a ser rapsoda. Suposo que tot s'aprèn, i que la pròxima vegada em resultarà més fàcil, però sincerament, espero no haver-ho de tornar-ho a fer fins d'aquí força temps.

Us deixo uns enllaços per si voleu tafanejar. Cortesia de l'Elur. Haureu d'endevinar qui és en Buk. Una pista... En Buk no duu els cabells llargs...

Girona Notícies
Nació Digital
Fotos vàries
El Punt
L'Avui

12 comentaris:

neus ha dit...

Jo ho sé!!! jejejejeje però seria fer trampa... no?

Ja tens una llibreria ullada? i la pipa? i el balancí?? jeje

Va ser tot un plaer compartir el temps, els nervis, les rialles i tot plegat amb vosaltres, de debó!

Un petonàs, maco!!!!

Buk ha dit...

Hahaha... No siguis tramposa!!! :-)

De moment ja m'he fet amb un catàleg de l'IKEA per mirar llibreries. El balancí vam quedar que tu em deixaves un, no? Em falta la pipa i potser un monocle, per afegir un toc de distinció...

Un petonot, maca!!!

neus ha dit...

Ets un home afortunat Buk, tinc pipes per triar i remenar (bé, el meu pare :P) i també un monocle (això l'avi, que és rellotger i sempre ha remenat coses d'aquestes). Si necessites res més, només has de dir-ho! jejeje

Un petonàs, maco!!

Buk ha dit...

Decidit. Seràs la meva agent literària hahahahaha

Petonassos, maca!

tina vallès ha dit...

Ets el de la dreta de tot, oi?
L'enhorabona pel premi. Això de ser rapsoda sovint és cosa de "tablas", ànims! :)

Buk ha dit...

Premi!!!
Moltes gràcies Tina.

Un petó!

Gio J. ha dit...

felicidades, eres un cra!!!!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Yiokun! (o Gio) ;-)

jn ha dit...

Et segueixo des de que una amiga comuna em va parlar de tu i la teva feina. No t'he dit mai res fins ara, però crec que l'ocasió del premi ho val: endavant i molts ànims. Fas uns haikus preciosos... i vull saber on puc comprar el teu llibre " paisatge trèmul"!

Buk ha dit...

Moltíssimes gràces, jnadal!
Un plaer veure't per aquí.

La presentació del llibre és el dilluns, així que suposo no trigarà en sortir a la venta. En quan hi hagi novetats us informaré :-)

neus ha dit...

Dilluns??? ja tens el discurs preparat? ataca fort!! jejejeje
Que vagi moooooooooooolt rebé, è? (ho dic avui per si me'n descuido més endavant :P)

Un petonàs, maco!!!

Buk ha dit...

glups... doncs no... no tinc res preparat. I ja saps tu lo malament que se'm dona això de parlar en públic... ;-)

Moltes gràcies pels ànims! Els necessitaré!

Un petonot ben fort, maca!