El dilluns 27 vaig anar a la presentació del meu primer llibre en solitari "Paisatge Trèmul", encabit dins la col·lecció "Petits LLibres", de March Editor. L'indret escollit per a l'acte va ser l'Aula d'Escriptors de l'Ateneu Barcelonès. L'esdeveniment va ser tot un èxit i l'aula va quedar petita per a la quantitat de gent que hi havia.

Es van presentar tots els llibres de la col.lecció i els autors van anar sortint a llegir un fragment de la seva obra. Un servidor va tenir "la fortuna" (sigh) de ser el primer en agafar el micro. En fi, es confirma que en Buk no ha nascut per a ser rapsoda.

Un cop finalitzada la presentació, va haver-hi cava i una mica de pica-pica per a tothom.

Podeu veure la informació ampliada clickant aquí

5 comentaris:

neus ha dit...

Mooooooooooltes felicitats Buk!!!!!!

Un petonàs, maco!!!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, maca! Estic molt content de com ha sortit tot :-)

Un petonot, maca!

neus ha dit...

No't mereixes menys!!!!!

Petooooons, aquests per repartir!

tina vallès ha dit...

l'enhorabona, no pares! :)

Buk ha dit...

Hahahaha Moltes gràcies Tina! La veritat és que se m'ha ajuntat tot, si... Porto una bona ratxa. Però vaja, ara ja no tinc res més a la vista hehehehe :-)

Petons!