olor de mar -
en les fulles del pi
cristalls de sal

Haiku: Buk
Foto: Pocket Pics
Font: flickr

8 comentaris:

Teresa Bosch ha dit...

Molt maco!

Em fa pensar una mica en un que vaig fer jo sobre el tamariu:

La marinada
Lleu sacseig salobre
del tamariu florit

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Teresa!

Veig que hem captat el mateix instant, oi? :-)

neus ha dit...

que preciós Buk... puc veure els cristalls i sentir el mar i notar l'aire salat i olorar-ho tot!

un petonàs, maco!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, elur! La veritat és que aquests dies ve de gust estar-se a la vora del mar...

Un petonot, maca!

Hematie ha dit...

Mmmh... qué ganas tengo de volver a ver y oler el mar, porque oirlo ya lo estoy oyendo :)

Después de un día tan estresante como el de hoy es genial leer (y oir) un haiku así.

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Hematie!

Jo ja tinc ganes de que arribi la jornada intensiva, i així tenir les tardes lliures i anar a prendre el sol tranquil·lament, a córrer per la platja i a bussejar els caps de setmana. Ja falta menys, ja falta menys... ;-)

Lluna ha dit...

I la olor de salat m'invaeix l'habitació amb aquest post :)

Buk ha dit...

Moltes gràcies, somiant la lluna :-)