dia de vent -
raspallen les bastides
branques i fulles

Haiku: Buk
Foto: WakaMouL
Font: flickr

7 comentaris:

Teresa Bosch ha dit...

Molt bon haikú! M'agrada. I la foto també molt ben triada.

neus ha dit...

sublim!!!


un petonàs, maco!!!

Buk ha dit...

Teresa, elur, moltes gràcies a totes dues!

Teresa, la foto és impressionant, oi? Aiiishhhh... algun dia n'aprendré i ficaré les meves (algun dia, algun dia...hehehe)


Elur, maca, faràs que em posi vermell com un tomàquet (però el meu ego et dona les gràcies) :-)

Petons a dojo!

Jaqme ha dit...

El teu hai kai és com una campaneta penjada en alguna de les branques que mou el vent!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Jaqme! :-)

M'agrada la comparació!

Lluna ha dit...

Entre el haikú i la foto escollida has aconseguit que el vent casi bé em despentinés els cabells. Preciós!

Buk ha dit...

Moltes gràcies per comentar, somiant la lluna! M'alegro de que t'hagi agradat :-)