pluja d'abril -
sota fanals encesos
vapor efímer

Haiku: Buk
Foto: Juan_de
Font: flickr

8 comentaris:

elur ha dit...

Sí!!! pluja i fresca, quasi fred diria jo :P

Un haikú preciós, no podia ser d'altra manera.

Què? ja tenim el concurs guanyat o què?? ;)

Petons!!

Laura Dalmau ha dit...

buk
un haikú esplèndid, rodó, tancat...!
Un petonàs,

Buk ha dit...

Hehehe... Si que fa fresca si... I jo amb una maleïda americana de res... Em tocarà passar fred, avui.
Lo del concurs...ejem... Em sembla que aquesta any tampoc... Ho deixarem per l'any que ve, hehehe ;-)

Un petonàs, maca!


Laura, moltes gràcies!!! Em faràs treure els colors, que un servidor tot i deixà l'adolescència enrere ja fa molt de temps, encara es ruboritza com un col·legial ;-)

Un altre petonàs per a tu!

la Teresa ha dit...

Buk

Per pura casualitat, he fet un haiku amb el tercer vers idèntic al teu títol. Suposo que a tots dos ens ha sortit de dintre...

Buk ha dit...

:-) Tot està connectat!

El que mai et vaig dir ha dit...

Aquí la pluja ja és neu

Buk ha dit...

Ahhhhh...com m'agraden els paisatges nevats, el que mai et vaig dir...
A veure si continua així i arreglem una mica la falta d'aigua.

El que mai et vaig dir ha dit...

ins'allah