pluja d'abril -
sota fanals encesos
vapor efímer

Haiku: Buk
Foto: Juan_de
Font: flickr

8 comentaris:

neus ha dit...

Sí!!! pluja i fresca, quasi fred diria jo :P

Un haikú preciós, no podia ser d'altra manera.

Què? ja tenim el concurs guanyat o què?? ;)

Petons!!

Laura Dalmau ha dit...

buk
un haikú esplèndid, rodó, tancat...!
Un petonàs,

Buk ha dit...

Hehehe... Si que fa fresca si... I jo amb una maleïda americana de res... Em tocarà passar fred, avui.
Lo del concurs...ejem... Em sembla que aquesta any tampoc... Ho deixarem per l'any que ve, hehehe ;-)

Un petonàs, maca!


Laura, moltes gràcies!!! Em faràs treure els colors, que un servidor tot i deixà l'adolescència enrere ja fa molt de temps, encara es ruboritza com un col·legial ;-)

Un altre petonàs per a tu!

Teresa Bosch ha dit...

Buk

Per pura casualitat, he fet un haiku amb el tercer vers idèntic al teu títol. Suposo que a tots dos ens ha sortit de dintre...

Buk ha dit...

:-) Tot està connectat!

EQMEVD ha dit...

Aquí la pluja ja és neu

Buk ha dit...

Ahhhhh...com m'agraden els paisatges nevats, el que mai et vaig dir...
A veure si continua així i arreglem una mica la falta d'aigua.

EQMEVD ha dit...

ins'allah