més blaus que el cel,
s'il.luminen els núvols
amb el crepuscle

Foto i haiku: Buk

6 comentaris:

neus ha dit...

Una foto teva!!!!!!!! ole!!!!!!! :)))))

Magnífic conjunt Buk!

un petonàs, maco!!

Buk ha dit...

Hehehe Moltes gràcies, elur! ;-)

Aisshhh...si fotos tinc unes quantes, però de temps per penjar-les...d'això ja vaig més just. Ara com ara vaig "pelín" estresat i no puc dedicar massa temps a això d'internet... :-( A veure si la feina baixa una mica i puc tenir un xic més de temps lliure.

Un petonot ben fort, maca!

Jaqme ha dit...

La foto impressionant!
Ja era hora!
:)

I el haikai... què dir més que no hagi dit ja...
Impressionant, de nou!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Jaqme! M'alegro de que t'hagi agradat. És tot un honor, venint d'un pintor! (i gran fotògraf)

neus ha dit...

Buuuuuuuuk!

Felicitats, maco!!!

un petonàs!

Buk ha dit...

Ahhhhhh!!!!! Moltes gràcies, guapíssima!!!!!
Quina sorpresa que m'has donat!

Un petonàs ben fort per a tu!