tos en el parc -
el fum d'un cigarret
entre la boira

Haiku: Buk
Foto: redcrayon
Font: flickr

10 comentaris:

Jaqme ha dit...

I si el títol fos:
escena I?
:)

És que sembla el principi d'una bona peli!

Hematie ha dit...

:) No lo había pensado, sí que parece el principio de una buena peli sí.

Yo estaba pesando que me recuerda a la adolescencia, esas tardes de fin de semana en el parque, con la niebla.

Buk ha dit...

Hehehehe...No se m'havia acudit lo de la peli. M'ha agradat la idea! :-)

Buk ha dit...

Ah! I gràcies a tots dos per comentar! ;-)

neus ha dit...

Entre l'haikú i el comentari del Jaqme, he visualitzat el Bogart!!

petons!!

Buk ha dit...

Hahaha...Si... I ja només ens falta una mica de jazz arribant des d'algun local amb les portes mal tancades... :-)

Un petonot, maca!

Lluna ha dit...

A mi també em recorda la meva adolescència... Serà qüestió de tancar els ulls, encendre'm un cigarret i recordar vells temps...

Buk ha dit...

Vaja, vaja... a veure si em tancaran el blog per incitació al tabaquisme! ;-)

Laura Dalmau ha dit...

buk, és curiós, en els teus haikús tens molt present el mot “boira”...
;O)

Buk ha dit...

Si, Laura... És cert que en porto uns quants, d'escrits. Sempre hi han temes que apareixen més que altres, i la boira podria ser un d'ells... M'agrada, la boira. Serà potser perquè no la veig gairebé mai...