Crec que no podria mantenir la salut ni l'ànim sense dedicar almenys quatre hores diàries, i habitualment més a deambular per boscos, turons i praderies, lliure completament de tot lligam mundà. Podeu dir-me, sense risc: "Et dono un penic pel que estàs pensant"; o un miler de lliures. Quan recordo a vegades que els artesans i els comerciants es queden en els seus establiments no només el matí sencer, sinó també tota la tarda, sense moure's, tants d'ells, amb les cames creuades, com si les cames s'haguessin fet per seure i no per estar dret o caminar, penso que són dignes d'admiració per no haver-se suïcidat fa molt temps.

Passejar
H.D. Thoreau

8 comentaris:

Jaqme ha dit...

Més Thoreau
i menys Plató & Prozac.

Buk ha dit...

Jajaja....Tu ho has dit Jaqme, tu ho has dit, jajaja :-)

neus ha dit...

s'hi val a concentrar les 4 hores diàries al cap de setmana?

Buk ha dit...

jejeje...Elur, jo ja estaria més que content si pugués dedicar una estona cada cap de setmana a caminar per la muntanya..

neus ha dit...

a mi m'hauria anat de conya avui, però vaja... plou, que ja és d'agraïr.

Un petó!

Jaqme ha dit...

Elur: millor si plou: agafar l'impermeable i caminar en el silenci místic de la natura baix la pluja és una de les coses que com a homínids no hauriem d'haver oblidat mai!
I no val caminar els caps de setmana: aquí tens un post que pot ser et servesqui:
http://estrats.blogspot.com/2006/02/temps-eterns.html

Buk ha dit...

A mi la pluja m'agrada moltíssim, i passejar sota la pluja té un encant especial. Jo he fet curses que passaven pel mar mentres plovia. El cel gris, la mar grissa amb pinzellades d'escuma blanca...I el silenci acollidor de la platja deserta.
I heu provat de nedar en un dia de pluja? És genial. La mar en els dies de pluja és molt especial. Una de les millors immersions de submarinisme que he fet, va ser en un dia de pluja. Veure ploure desde l'interior del mar, és una cosa que no oblidaré mai.
En fí, ja no m'enrotllo més...

neus ha dit...

Gràcies Jaqme, ahir el vaig llegir :P però no vaig saber què dir-hi... a mi m'agrada la pluja, m'agrada molt, i sempre que puc m'hi passejo, siqui al bosc, sigui a la ciutat, tan és... procuro no oblidar-ho això.
La platja quan plou... ostres... recordo un dia en que me'n van haver de treure arrossegant-me, no me'n podia estar de passejar-me amb els peus dins l'aigua mentre em mullava la pluja, tothom havia fugit corrent i només quedàvem 4 gats disfrutant el moment... i en tinc més, però no us atabalo més ;)

petons!