Es torna boira,
el cantar dels ocells
durant l'albada


Foto: Moning23
Font: flickr
Haiku: Buk

5 comentaris:

Jaqme ha dit...

Preciosa foto, Buk.
Millor hai kai!
Ets un mestre de la simplesa.
Has llegit, per casualitat, H.D. Thoreau?

neus ha dit...

preciós... no sé què més dir... només que m'he trobat escoltant els ocells mentre veia sortir el sol, tal com he fet alguna vegada...

una abraçada!

Buk ha dit...

Moltes gràcies a tots dos. Me n'alegro molt de que us hagi agradat.

Jaqme, tot just fa un parell de dies que em vaig descarregar Passejar del Thoreau. Tinc pendent la seva lectura, que espero començar en pocs dies. Pinta molt bé.

Elur, quina enveja. Aquí on jo visc, tant sols pots despertar-te escoltant els tubs d'escapament trucats de les motos. Això si, quan pujo a la muntanya gaudeixo de cada bri d'herba!

Una abraçada.

Jaqme ha dit...

Doncs ja em diràs que t'ha semblat.
Prova amb el Walden.

Buk ha dit...

Doncs de moment, Jaqme, el Passejar m'està deixant al.lucinat. Em sorpren sobretot els punts en comú que té amb el Taoisme xinés. La seva visió de la Natura és totalment taoista. M'agrada molt, molt i molt.
Prenc nota de la teva recomenació. Miraré de trobar el Walden.