Llibres que han portat els reis:

Heike Monogatari - Anònim. Un clàssic imprescindible per els amants de la cultura japonesa.

Guardianes de la intimidad - Dave Eggers. Una col.lecció de relats. Diuen que un dels més originals i brillants narradors norteamericans. Creador de la revista literària de culte McSweeny's.

Amor mío infinito - Aldo Nove. Un dels renovadors del panorama literari italià. Per fí una alternativa al Baricco.

Pandora al Congo - Albert Sánchez Piñol, l'escriptor català de més éxit internacional.

Finalment, no ha caigut 2666 de Roberto Bolaño. Però ses majestats han tingut prou vista com per deixar uns calerons que el divendres invertiré (1) en la darrera obra del mestre Bolaño.

(1) Invertir: Eufemisme emprat per l'amic Subal per justificar la gran despesa que suposa adquirir aquest llibre

13 comentaris:

neus ha dit...

Carai... no et queixaràs... a casa meva no van arribar ni els reis del pessebre, que es van quedar a mig camí... mai vist, tu!
Hi ha "inversions" que valen molt la pena, sobretot les literàries.

Buk ha dit...

No em queixo, no. Estic força content. I en quant el divendres tingui el 2666, ja tindré la festa completa. Porto molt de temps al seu darrera.

dErsu_ ha dit...

Oh, oh, oh, a mi si que me l'han portat, el 2666.

Buk ha dit...

Afortunat, afortunat...
Jo hauré d'esperar uns dies, encara.

subal ha dit...

Aldo Nove és collonut. Superwoovinda és molt gran.
L'espera et valdrà la pena.
Espero que amb tanta propaganda bolanyesa que has hagut de patir ara 2666 no et decepcioni.

salut.

Buk ha dit...

Subal, quina alegria veure't per aquí.
Fa temps que busco el Superwoovinda, però no hi ha manera de trobar-lo. He llegit alguns contes que hi han per internet i em van agradar molt. De moment, em comformaré amb el "Amor mío infinito".
El 2666 estic segur que no em decepcionarà. Jo vaig quedar atrapat per l'esperit del Bolaño quan vaig llegir Los detectives salvajes. A partir d'aquí: Llamadas telefónicas, Putas asesinas, Los perros románticos, Una novelita lumpen i tot el que caigui en les meves mans. I ja fa molt de temps que vaig darrera d'aquest llibre, així que segur que el gaudeixo. És molt gran, el Bolaño.

Salut!

PD: He vist que m'has enllaçat en el teu blog. Moltes gràcies!

neus ha dit...

els reis van arribar un xic tard però al final van passar per casa, en una migració en el sentit contrari del que estableix la natura en aquestes dates, van arribar a la meva bústia una pila d'aus meravelloses...

http://nomadesdelvent.blogspot.com

Jaqme ha dit...

Puc fer una proposta pel teu blog?
No...(X)
Sí...( )
Puc fer una proposta pel teu blog?
No...( )
Sí...(X)
Aleshores que parlis dels grans llibres, o de la gran literatura, o de cada un dels grans poetes orientals. Podries començar pel "Heike Monogatari "...
És tanta la meva curiositat...

Buk ha dit...

Es clar que pots fer suggerències, Jaqme. Només faltaria! La teva proposta és ben rebuda. El Heike Monogatari tindrà el seu post, d'això pots estar segur. El que passa és que no se quan...jejeje. Ara com ara, se m'acumelen els llibres i no se quan el començaré a llegir. Primer tinc que acavar el Genji Monogatari (el primer volúmen són gairabé 1000 pàgines), després probablement començi el Heike. Aleshores, quan porti uns quants centenars de pàgines llegides, faré un article sobre ell.

subal ha dit...

Ei, buk, quina alegria, no? Felicitats per això de RC!!!!

Jo aquest cop no he tingut tanta sort.

Però estic content d'igual manera.

Salut!

Buk ha dit...

Ostres si, Subal, quina alegria! Moltes gràcies per les felicitacions. Si t'he de dir la veritat, m'ha sorprés no trobar el teu nom entre la llista del seleccionats (i no és "peloteo"). Suposo que és una mica com la loteria. Esperem que hi hagi un tercer volum i puguem coincidir en ell.

subal ha dit...

Gràcies, buk; però trobo que ja està bé així; ja he tastat el que se sent imprés en un paper; hi ha lloc per a tothom!

de nou, felicitats, i disfruta, home, home!

ara, em temo que els drets d'autor (si t'arriben, jo encara estic esperant) no donaran per 2666... ;-)

Buk ha dit...

jajaja...si...Ja m'he imaginat que els drets d'autor no donarien per a massa cosa. Més que res és la il.lussió de publicar i poder compartir això amb els amics. Perque il.lussió si que fa la veritat. I molta. Treure calers algun dia del que escrigui...Buffff gairabé ni se'm passa pel cap. Ja m'agradaria, ja...
Per cert, aquesta tarda, amb drets d'autor o sense, em grato la butxaca i vaig a comprar-me el 2666 (i segur que caurà alguna cosa més... ;-)