primeres flors -
l'aire de la ciutat
té una altra olor

Haiku: Buk
Foto: rosemary
Font: Flickr

3 comentaris:

neus ha dit...

Curiós, el meu haijin preferit i una de les fotògrafes que més m'agraden retratant flors :)

Un haiku deliciós, Buk!

un petonàs, maco!!!

pd.-com el tenim el tema llibre? quan el podrem comprar??

Buk ha dit...

Elur, elur, elur... Em faràs posar vermell com un pebrot. Sort que no em pots veure ;-)
Moltíssimes gràcies!

El llibre... doncs ara fa poc he parlat amb l'editor i em diu que ja ho han donat a la distribuïdora, però que no sap en quin punt es troba la distribució. M'ha dit que en quan sàpiga alguna cosa més ja em trucarà.

I per descomptat, en quan jo rebi aquesta trucada, aniré corrents a aquest humil blog a donar-vos la pallissa... hahahaha :-)

Un petonot ben fort, maca!

Lluna ha dit...

No sé què ho fa però les flors de l'atmetlles són extraordinàriament boniques ;)