5 comentaris:

neus ha dit...

No ens coneixem personalment Buk, però després de 3 anys d'estar-nos visitant i comentant, es podria dir que sí que ens coneixem, no?
Estic molt contenta per tu, perquè sí, perquè ets un gran haijin i una gran persona.
M'agradarà molt tenir un llibre teu. Ja diràs quan sortirà a la venta, eh? I després, quan guanyis els premis d'Olot, ja m'hi arribaré perquè me'l signis!

Un petonàs, maco!!

Buk ha dit...

Hola elur! Si, si que es com si ens coneguéssim. Vaja, jo tinc aquesta sensació :-)

Moltes gràcies pels elogis. Em fa molta il.lussió que pensis que sóc un bon haijin, però em fa molta més que pensis que sóc una bona persona.

En quan el llibre estigui a les llibreries ja us diré alguna cosa. Us aniré informant de les novetats.

En quan a lo dels premis d'Olot...Ja saps el que he dit sempre. Ens hem de trobar per celebrar el primer i segon premi (personalment m'és igual qui dels dos guanya un o l'altre ;-)

Un petonàs, maca. I moltes gràcies!

Teresa Bosch ha dit...

Quan facis la presentació del llibre, avisa'ns!

Lluna ha dit...

Quina il·lusió llegir aquest post!!
Si, si, avisa'ns quan facis la presentació que no m'ho vull perdre :)

Buk ha dit...

Teresa, Somiant la lluna... Moltes gràcies pel vostre interés!

El tema de la presentació corre a càrrec de l'editorial. Ara mateix hi han moltes idees, però no se que acabaran fent.

Us aniré avisant de les novetats, això està fet! ;-)