“...cada cosa que veig és un haiku”, deia Kyoshi. Paisatge trèmul és fidel al pensament del mestre japonès i forma un conjunt de haikus de temàtiques ben diverses. Per al haijin (poeta de haikus) tot és important, tot objecte mereix la seva atenció, per insignificant que aquest sembli. Així, a Paisatge trèmul, hi trobarem haikus ofegant-se en la misèria urbana, haikus contaminats pels fums de la ciutat, haikus amb deixalles penjant de cada vers. Però també hi trobarem illes de pau. Paisatges bells il·luminats fugaçment per aquesta poesia japonesa. Hi trobarem el cel, la llum, la mar, els arbres, la natura. Hi trobarem, en definitiva, la vida.

Aquest és el text que apareix a la contraportada de Paisatge Trèmul, el meu primer llibre de haikus en solitari, editat per March Editors. Avui m'han portat uns quants exemplars i he de dir que estic contentíssim amb el resultat final. Sortirà a la venta en breu, així que m'haureu de perdonar l'autobombo, però ja se sap, l'emoció...

6 comentaris:

Teresa Bosch ha dit...

Moltes felicitats Buk! Ja tens una primera compradora!

Buk ha dit...

Hahahaha Moltes gràcies, Teresa! La veritat és que estic molt content :-)

neus ha dit...

ja pots anar fent autobombo cada dia! i digues on el podem trobar!!!!!!!!
Pot ser dedicat? jeje, jo per demanar no quedo :P
Enhorabona mestre Haijin!

Un petonàs ben fort, maco!

Buk ha dit...

Carai, quin entusiasme! Moltes gràcies, elur! hehehehe :-)

M'han dit que encara trigarà uns dies en arribar a les llibreries, però que estarà a la venta en breu.
Ja us aniré informant de les notícies que m'arribin

Un petonot ben fort,maca!

Sàlvia ha dit...

Ja m'avisaràs quan surt al carrer per a comprar-lo per a la biblioteca i aixi els nostres lectors també podràn gaudir d'ell. Felicitacions y moltes besadetes.

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Sàlvia! Us aniré informant de les novetats. Serà tot un honor estar en aquesta biblioteca :-)

Petons a dojo!