ciutat deforme -
s'estavella la pluja
en son reflex

Haiku: Buk
Foto: xel.
Font: Flickr

5 comentaris:

Jaqme ha dit...

Aquests haikus urbans comencen a donar-te d'una personalitat única com a Artista.
Crec que puc començar a afirmar que entre tres haikus som capaç d'endivinar quin és el teu.
Saps què significa això?
(no que jo les detecti, sinó tenir taaanta personalitat)
D'aquí a dir que quelcom és lorquià, mironià o dalinià només hi ha una passa.
Un haiku molt bukià, en tot cas!

Buk ha dit...

Eiii Jaqme! Moltes gràcies, però lo d'artista em ve gran! :) I ja en majúscules ni t'explico. Però s'agreix molt l'elogi, de debò.

Crec que puc començar a afirmar que entre tres haikus som capaç d'endevinar quin és el teu.
Saps què significa això?


Si, que ets un bon amic :-)

En serio, moltes gràcies, em faràs posar vermell. Trobar la pròpia veu crec que és lo més difícil (escriguis, pintis o facis música) i sentir a algú dir que estic en el bon camí m'anima molt a continuar endavant.

Moltes gràcies pels comentaris! I per cert, m'ha agradat molt lo dels haikus bukians, hahahaha :-)

Una abraçada

neus ha dit...

Jo sé reconèixer haikus bukians i posts jaqmians ;)

Petons!

Buk ha dit...

Hahahaha... Si, els posts Jaqmians també tenen la seva pròpia identitat. I els elurians també, faltaria més. Crec que amb el temps que portem llegint-nos, tots ens reconeixeríem entre un munt de textos :-)

Un petonot, maca!

neus ha dit...

Tres anys no són pas quatre dies, no ;)
un petonàs, maco!!