nou holocaust -
precedeix al silenci
un darrer xiscle

Haiku: Buk
Foto: J.C Aburman
Font: Flickr

4 comentaris:

Buk ha dit...

Se que els puristes dels haikus em tiraran els trastos al cap, però m'és igual. Ho havia de dir. M'ho havia de treure de sobre.

Llàstima que sobre aquest holocaust no s'arribi mai a fer cap pel.lícula...
Ja se sap... Si Hollywood no ho ha filmat, es que no ha passat mai...

neus ha dit...

i ara! tu has vist quins sucedanis de haikus corren per la xarxa?

Estic amb tu, Buk.
Ni tampoc se'n faran tres-cents milions de novel·les, ni es farà cas al poble que diu prou!, ni res del que s'hauria de fer...
Mentrestant ens alimenten amb més pel·lícules sobre l'altre holocaust, potser perquè així acabem justificant els actes del present, justificant i acceptant... de debó es pensen que som tan rucs?

Un petonàs i una abraçada, maco!

Teresa Bosch ha dit...

M'ha agradat molt, Buk, sigui haiku o tercet!

Buk ha dit...

Elur, Teresa, moltíssimes gràcies pels vostres comentaris!

Elur: estem d'acord al 100% ;-)

Teresa: haiku, senryu o tercet, necessitava dir-ho. M'alegro de que t'hagi agradat ;-)

Petons a dojo!