arbres insòlits -
en ses branques torçades
udola el vent

Haiku i foto: Buk
Font: Flickr

8 comentaris:

Jaqme ha dit...

"Haiku i foto: Buk". Això m'agrada!
Hauries de fer un pelegrinatge arreu del món fent fotos i escrivint haikus al blog. T'alimentaríem noltros clicant un munt de vegades als adsense (que hauries d'afegir).
:)

Buk ha dit...

Hahaha...Ostres tu, m'agrada el plan, si senyor :-)

Lluna ha dit...

M'apunto a la idea de jaqme. Impressionant el poder del vent, eh? ;)

Buk ha dit...

Somiant la lluna, mira que al final em convencereu, eh? hehehehe ;-)

neus ha dit...

Una meravella d'haiku i de foto, Buk!

M'apunto al "projecte"!! Et puc portar alguna maleta? jejeje

Bon dia, maco! un petonàs!

Buk ha dit...

Hahaha...Moltes gràcies elur!

Escolta, res de portar-me les maletes. S'accepten acompanyants, però no criats, eh? ;-)

Puc començar a preparar-les, doncs? :-)

Un petonot ben fort, maca!

Teresa Bosch ha dit...

Un haikú i una foto preciosos! Gràcies pel comentari a paseos!

Buk ha dit...

Així que eres tu!!! Ja m'ho pensava...hehehehe... Res a agrair Teresa, faltaria més!