reflex urbà -
cada gota de pluja
és un semàfor

Haiku: Buk
Foto: Idle Type
Font: flickr

5 comentaris:

Teresa Bosch ha dit...

Un haiku molt visual i molt urbà. M'agrada!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Teresa! :-)

Jaqme ha dit...

Bestial!
Boníssim!
Crec que és un dels (teus millors) haikais que he llegit mai.

Hematie ha dit...

Cuando era pequeña solía quedarme embobada mirando las gotas de lluvia en el cristal de mi ventana o en la ventanilla del coche.

Tus haikus siempre me traen recuerdos :)

Buk ha dit...

Jaqme, tu si que ets bèstia! Em faràs posar vermell, exagerat! Moltíssimes gràcies, m'alegro de que t'hagi agradat :-)

Hematie, estic content de saber que aquests haikus et porten bons records. Jo encara em quedo embadalit mirant com la pluja s'estevella contra els vidres. Com quan era petit. Complexe de Peter Pan, potser? ;-)