fi de vacances -
el sol a l'oficina
més lluny que mai

Haiku: Buk
Foto: James Rye
Font: flickr

7 comentaris:

Buk ha dit...

snifff, snifff :-(

Hematie ha dit...

Hey! me alegro de que estés de vuelta de tus vacaciones, aunque seguro que tu no tanto de estarlo. Ya se van animando los blogs.

Me ha gustado mucho tu post. Me gusta la concordancia título-foto-haiku.

Buk ha dit...

Moltes gràcies Hematie! Jo també m'alegro de veure-us. Alguna cosa bona té el tornar de vacances! ;-)

neus ha dit...

I qui vol sol? ara toca ploure!!! jejeje

La teva frustació de final de vacances sempre es contraposa amb la meva alegria de tornar-te a llegir.

Un petonàs, maco!

Buk ha dit...

Aiiii...jo vull pluja entre setmana i sol el cap de setmana hehehe... No pot ser això? ;-)

Un petonot ben fort, maca! Jo també m'alegro molt de tornar-te a llegir.

Teresa Bosch ha dit...

Molt bon haiku per reprendre la feina, Buk! M'agrada molt, i la imatge també. Encantada de retrobar-te altra vegada al blog!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Teresa! Encantat de tornar-te a llegir, també ;-)