final de festa -
a l'asfalt es barregen
pètals i fang

Haiku: Buk
Foto: dig dave
Font: flickr

9 comentaris:

Teresa Bosch ha dit...

Un haikú preciós, diu molt en poques paraules i ens evoca una imatge ben fidel del Sant Jordi de les Rambles... Molt maco!

Teresa Bosch ha dit...

Per cert, t'he deixat un petit regalet al meu blog.

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Teresa! M'alegro de que t'hagi agradat!

Hematie ha dit...

A mí también me ha parecido precioso, pero también un poco triste. Ya sabes, para mí los finales de fiesta...

También me parece un haiku curioso, con muy pocas palabras tengo una imagen muy clara :)

Buk ha dit...

M'alegro de que t'agradés, Hematie :-)

Si que és una mica trist, si... I és que com tu dius, els finals de festa sempre ho són una mica de tristos, no?

Moltes gràcies per comentar. Ens continuem llegint ;-)

Jaqme ha dit...

El títol m'espanta.
Vull que aquest blog no s'acabi mai.

Els Beatles varen escriure 203 cançons.

Quants de posts farem nosaltres?

Buk ha dit...

Moltes gràcies, amic Jaqme!
De moment, aquest humil blog no té data de caducitat. Ni té previst tenir-la :-)

No se quants posts farem, però espero que siguin molts més :-)

EQMEVD ha dit...

Així ho espero jo també :)

Buk ha dit...

;-)