vol anul·lat -
més eterna que mai
resultà roma

Haiku: Buk
Foto: astrocruzan
Font: flickr

3 comentaris:

Buk ha dit...

Aquesta setmana santa, la meva creu ha tingut forma d'avió.

Dues reflexions:

Primera: Diuen que si tires una moneda a la Fontana di Trevi, això et garanteix el retorn a la ciutat eterna. Sense adonar-nos-en, devíem deixar propina, ja que una mica més i no podem marxar de Roma.

Segona: Tot el que Roma té de meravellosa ho té de caòtica.

Segona bis: A Roma, res del que té menys de 1000 anys d'antiguitat funciona bé. Això em fa replantejar-me el que entenem per progrés.

neus ha dit...

aissss... aquests països llatins, com són! jejeje
A mi no em faria res quedar-me atrapada a Roma ...
M'alegro que hagis pogut tornar, que si nó això no seria el mateix!

un petonàs, maco!

Buk ha dit...

Hehehe... A mi tampoc m'hagués importat quedar-me... si no fos perquè havia de treballar al dia següent...sigh...
La veritat es que tot i els problemes, m'han quedat ganes de tornar-hi. Setmana santa són massa pocs dies, per tot el que ofereix Roma.

Moltes gràcies pel comentari, elur!

Un grandisimo bacio, bella ;-)