arbre pelat -
el verd de la cotorra
en lo més alt

Haiku: Buk
Foto: Xavi AriLos
Font: flickr

7 comentaris:

Lluna ha dit...

Ja fa dies que passejo de puntetes pel teu blog. Gràcies per deleita-nos cada dia.:)

Buk ha dit...

Gràcies a tu per la visita i pel comentari! M'alegro de que t'hagin agradat els haikus :-)

neus ha dit...

Booooon dia! Aquí la teva parenta, la senyoreta Perepunyetetes jejejeje
Buk, això de "en lo més alt"... ai, ai, ai... traducció simultània de "en lo más alto"?
I si ho canvies per: "a dalt de tot"? només és una sugerència, eh? és que "en lo més alt" em fa grinyolar tot l'haikú...
Au, ja he acabat, jejejejeje

Petonassos de bon dia, maco!!!!!

Buk ha dit...

Ooooohhhh!!!! Aquí és compleix allò de "donde las dan las toman" hehehehe

M'ho tinc ben merescut ;-)
Un petonot ben fort, maca!

Teresa Bosch ha dit...

Hola Buk

Felicitats pel teu bloc! És magnífic. M'agradaria preguntar-te com t'ho fas amb les fotos de Flickr. Hi ha copyright? Has de demanar permís a l'autor o n'hi ha prou amb citar-ne la font? Estic mirant de muntar un intent de bloc i m'agradaria saber-ho.

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Teresa!

Les fotos del flickr no tenen copyright, així que suposo que no hi ha cap problema a l'hora d'utilitzar-les. Això si, jo sempre cito a l'autor i la font d'on les he tret.

Teresa Bosch ha dit...

Gràcies per la resposta, Buk!

He seguit el teu exemple. Estàs convidat al meu blog. Serà un honor...