Un servidor no està acostumat als premis. Ni als més senzills. És per això que fa una especial il.lusió saber que de tant en tant algú pensa en ell. Moltes gràcies, elur!

Això va així:

"Es tracta de distingir set blocaires que compartisquen idees i opinions, o que simplement mostren el que saben i ho facen d'una forma totalment altruista, generosa i voluntària, sols pel plaer de compartir. És una cadena: cal enviar un correu als nous blocs distingits i aquests, a la vegada, han de continuar la cadena amb set blocs més, i així successivament".

Mmmmm... Alguns dels blogs als que premiaria ja han rebut el guardó de mans d'algun altre blogger (penso en en Jaqme, per exemple). D'altres, em fa por ficar-los en un compromís a l'hora de tenir que escollir set blogs més als que premiar... Deixin-me de totes formes, afegir aquí un dels primers blogs que vaig llegir:

El blog de elquemaietvaigdir (com m'agrada aquest nom)

Perdonin-me tots aquells de qui em descuido. Postejar clandestinament a la feina té aquestes coses. Sentin-se lliures els que es deixin caure per aquest blog mínim a l'hora premiar a qui decideixin.

5 comentaris:

neus ha dit...

un petonàs, maco!!!

Buk ha dit...

Un altre per a tu, maca! :-)

EQMEVD ha dit...

Oh! quants petons!
Jo també en reparteixo...pel Buk, per pensar en mi i per l'Elur per pensar en ell ;)

Buk ha dit...

Hahaha...això, això!!! Petons a dojo!!! :-)

Jaqme ha dit...

T'he escoltat.