novembre fred -
oculten les bufandes
rostres anònims

Haiku: Buk
Foto: Muckerl
Font: Flickr

3 comentaris:

EQMEVD ha dit...

Aquests dies rellegeixo Murasaki.

Em fa pensar en tu.

Ja t'hi veig, cal.ligrafiant poemes a tort i a dret i enviant-los escrits en papers de lli relligats amb una branqueta de cirerer.

Gràcies per presentar-me en Genji, ara ja fa una pila de temps.

Buk ha dit...

Elquemaietvaigdir, quina alegria veure't per aquí!
Casualitats de la vida, jo també m'estic rellegint la Murasaki. En concret el segon llibre del Genji Monogatari. Una delícia.

En quan a lo de cal·ligrafiar poemes...hehehe ja m'agradaria, ja... però molt em temo que els meus coneixements del japonès és limiten a quatre paraules mal dites i pitjor escrites... ;-)

I res a agrair, que compartir el que a un li agrada sempre és un plaer!

EQMEVD ha dit...

Jo també estic amb el segon volum!