Avui no toca haiku, no senyor. I es que m'arriba un meme en una botella llançada des de l'Atlàntida. Moltes gràcies, Jaqme.

1- Jo fa deu anys enrera -> Fa deu anys... A l'estiu de fa deu anys, vaig decidir declarar-li el meu amor a Ella. Va ser en mig del mar, sols, surant entre ona i ona, amb ganes de vomitar pels nervis i sense saber ben be que dir. Sigui com sigui vaig aconseguir fer una penosa declaració d'amor que va ser corresposta. Des d'aleshores, Ella m'ha acompanyat, estimat, mimat, i suportat totes les meves neures, que no són pas poques.

2- Jo cinc anys enrera -> Així a priori no hi trobo res remarcable, el que em fa pensar que potser la meva vida sigui fins i tot més buida i avorrida del que jo pensava...

3- Jo fa un any -> Estiu 2006... Tornava a fer submarinisme després d'un any aturat per una operació d'hèrnia inguinal. Enyorava la pau que es troba a l'interior de la mar, però m'enyorava la mar a mi? Després de la primera immersió, tots els meus dubtes van desaparèixer. La mar i jo ens vam retrobar l'un amb l'altre com dos vells amics als que la distància encara uneix més.

Ahir -> (dijous, 29) Em truquen per dir-me que ja puc recollir el saxo que estaven reparant. Tinc mono de saxo (si, si, així escrit amb "a"). Em moro de ganes d'anar recollir-ho i fer-lo sonar. A Judo, m'enganxo els dits amb el kimono d'un company. Luxació de l'índex i l'anul.lar. Ara els porto embenats. Fa molt de mal i ho passo magre per escriure aquestes línies. Cóm tocaré ara el saxo? En moments com aquest penso que ja no tenim edat per aquestes coses, i el que és pitjor, Ella també ho pensa.

5- Avui -> (divendres, 30) El meu primer meme. No n'havia fet mai cap. Realment tinc quelcom interessant per dir? No ho crec, però com que els que llegeixen aquest modest blog són bons amics (encara que a alguns no els conegui presencialment) sé que seran indulgents. En Jaqme és un catxondu. Proposa que ho faci en format haiku...hehehe... Espero no decebre a ningú.

6- Cinc cançons -> Sense ordre de preferència: Everybody Knows, de Leonard Cohen, Innocent When You Dream, de Tom Waits, Garota d'Ipanema, de Jobim, Bohemian Rapsody, de Queen, i Summertime, en versió John Coltrane... Podria dir moltes més, però no us podeu perdre aquestes.

7- Cinc llocs per visitar -> Lisboa (he de tornar...), L'Habana i friso per conèixer Roma, Praga i Amsterdam

8- Cinc coses que m'agrada menjar/beure -> Vi, qualsevol plat de pasta, el sushi, el bacallà en les seves múltiples variants i els calçots...em tornen boig els calçots.

9- Cinc joguines preferides -> En un primer lloc destacadíssim el meu saxo alt. També la meva càmera digital Cannon, el meu mp3, el meu disc dur amb divx i... el meu saxo alt (ups, aquest ja ho havia dit, oi?)

10- Cinc distribucions de GNU/Linux preferides -> Ostres tu...estic desconnectat del Linux. Em va agradar molt en el seu moment l'Ubuntu...

Ara hauria de passar-ho a tres persones, però els bloggers amb els que tinc més confiança ja ho han contestat o be estan a punt de fer-ho (oi, elur? hehehe). D'altres em temo que no són massa amics d'això dels memes... així que ho deixaré aquí, disponible per a qui vulgui afegir-se a la festa.

10 comentaris:

EQMEVD ha dit...

ei, que xulo....
Jo tampoc havia fet mai un meme i ha estat divertit.
Una abraçada

Buk ha dit...

Si que ha estat divertit, si...hehehe...
Per cert, veig que entre les teves cançons preferides has posat les Gymnopédies d'Erik Satie!!! M'ha fet ràbia i tot no haver-les posat jo hahaha :-)M'encanta el Satie!!! Buenu, la veritat es que en posaries tantes, de cançons, oi?

Una abraçada, elquemaietvaigdir!

EQMEVD ha dit...

Hi ha pocs músics on els silencis hi comptin tant com les notes. Com els haikús, no?

Buk ha dit...

Molt cert, elquemaietvaigdir, molt cert :-)

neus ha dit...

Buk!! ets un pou de sorpreses!!! saxofonista!!

i què és això de no tenir edat? eh? eh? aviam si haig de venir a estirar-te les orelles!!!!! som joves!!!!!!!! molt joves!!!

un petonàs, maco!!

(sí noi, jo també he fet els deures :P)

Buk ha dit...

Hahaha...Saxofonista....però dels dolents hahahaha... Crec que cada cop que toco el Summertime, sento al John Coltrane que es remou a la tomba. Encara tinc molt per aprendre. Bé, ho tinc tot per aprendre, millor dit ;-)

Un petonot, maca!

Hematie ha dit...

He entrado desde la L'Atlantida y me ha gustado mucho tu meme :) Me ha hecho mucho gracia la forma en la que está escrito y me ha gustado mucho igualmente tu blog.

Buk ha dit...

Moltes gràcies per comentar, Hematie!
Estic molt content de que t'hagi agradat tant el meme com el blog.
Espero que t'hi deixis caure sovint ;-)

Jaqme ha dit...

Saxo?
Un dia d'aquests ens hauràs de fer un concert!
Compartim Leonard Cohen! Que gran.
Em fa gràcia que em diguis catxondu, i és que de veres que em pensava que el faries en haikai! jejejejej

Buk ha dit...

Hahaha...Tant debò arribi algun dia aquest concert, Jaqme, tant debò :-)

Leonard Cohen és grandiós, si senyor!!!