I a més a més del Bush, que prengui nota també l'Aznar. A veure si en comptes d'admirar tant a la Isabel i al Fernando, tan catòlics ells, apren a escollir millor els seus referents històrics.

...quan tot un país és envaït injustament i conquistat per un exèrcit estranger i sotmès a llei marcial, crec que no és prematur que els homes honestos es rebel·lin i facin la revolució. El que fa més imperiós aquest deure és el fet que el país envaït no és el nostre, sinó que nostre és l'exèrcit invasor.

Desobediència civil
H.D. Thoreau

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un aplaudiment per Thoreau! Dret! Total! De deu minuts!
I un altre per a tu, que has trobat aquesta cita i l'has escrita al blog!

Buk ha dit...

Gràcies, Jaqme.
És molt gran el Thoreau, si senyor. Em vaig llegir el Walden a Menorca, i m'ha impressionat molt. Tinc ganes de tornar a fer una reelectura.
Vaig escriure una sèrie de haikus a partir de les seves pàgines. A veure si m'hi posso i hi escric el post.