Es veu que l'altre dia, amb la broma de la cursa d'avions, agafar el transport públic a Barcelona era tota una odisea. Tot i reconèixer l'atractiu de l'espectacle, un servidor i la seva costella, coneixedors de la incapacitat organitzativa d'aquest el nostre alcalde, van preferir fugir de Can Fanga i anar a passar el cap de setmana a altres indrets més tranquils. I pel que expliquen alguns companys emprenyats a la feina, vam fer molt, però que molt bé.

autobús ple
abans de la parada
baixa la mosca

4 comentaris:

neus ha dit...

S'ha d'entendre Buk... no hi havia més caps de setmanes i tot s'havia de fer aquest! ;)
Afortunats els que no hem de fugir de casa nostra per trobar tranquil·litat...

Un petó!!

EQMEVD ha dit...

Jo vaig baixar a BCN, però no vaig trobar gaire gent...suposo que el truc és fugir d'on s'apleguen

Buk ha dit...

hehehe...si...deu ser això, que no hi havien més caps de setmana ;-)
De totes maneres, la incompetència d'aquest senyor és tan gran, que escullís el cap de setmana que escullís, el caos estava garantit.
Ahhhh...quina enveja em feu els no-barcelonins!

Un petò, elur!.

Buk ha dit...

Quina sort, elquemaietvaigdir.
Nosaltres no ens enrecordàvem de la cursa aquesta i gairabé ens vam quedar clavats a la carretera. Les vam passar magres per agafar l'autopista i sortir de barna. I m'han dit que la urbana va haver de tallar alguns carrers perque la quantitat de gent que volia agafar el metro no deixava passar el trànsit. Un caos, vaja.