En el post anterior m'acomiadava fins a Déu sap quan davant la imminent intervenció quirúrgica a la qual anava a sotmetre'm. Res, una simple hérnia inguinal. Una cosa sense complicació alguna. Una xorrada. Això ho fan ara amb làser, deien alguns...(si, i t'opera Obi Wan Kenobi, no et fot...pensava jo). En fi, que tot el món diu la seva amb la sana fi d'animar-te. Però clar, cap d'ells ha d'enfrontar-se al fred acer del bisturí. I és que de làser res de res. A ganivetada neta, sense mariconades. Els metges són humans (encara que alguns no ho semblin) i no només erren sinó que alguns es cabregen, i ves a saber si decideixen pagar-lo amb tu. Uyyyy....així que això era la femoral. Vaja per Déu, no sap vostè com ho sento senyor, apreti aquí que aviat deixarà de sagnar. I no xiscli que això és un hospital, no una peixateria.Total, que com un és desconfiat per naturalesa i no es fia ni un pèl del personal sanitari, no s'atrevia a aventurar una data de tornada.

AL final tot ha sortit bé i ja em teniu aquí amb les meves coses. Us estalviaré detalls escabrosos de l'operació.

Almenys de moment....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si es que estàs fet una "nenaza", total per unes ganivetades de no res. Fora conyes, m'alegro que hagi anat bé i que tornis a deleitar-nos amb els teus posts (sempre tan positius...) i els teus haikus.

Donuts

Buk ha dit...

Jejeje... Doncs si... Un es va fent gran i el que té l´edat son aquestes coses...
Ja estic (casi...) recuperat, així que ja em tindreu per aquí donant la pallisa.

Anònim ha dit...

Quan temps sense pasar per aquí.
Es pot dir que he tornat a la "blogosfera" ara amb més moderació i amb trobo amb aquest escrit, per cert molt graciós, sobre la teva operació.

Dir-te que es genial que sortís tot be i que torno a tindre't localitzat.
Una abraçada.