Ahir, en ple atac consumista, em vaig comprar un parell de quaderns Moleskine. La mítica marca que van utilitzar escriptors com Hemingway o Chatwin. Se que això no em convertirà en un futur guanyador del Pulitzer, però la veritat és que fa certa gràcia escriure en les mateixes llibretes que l'amic Ernie. Les que jo m'he agenciat són de butxaca. Petitones, molt pràctiques i la mar de maques. Ideal per a anar anotant els haikus que després escric aquí. ¿Cares?. Doncs si, això també. Però be, de tant en tant a un li surt el costat fetixiste. Perquè d'això es tracta realment. Pur fetitxe. Que hi farem. La carn és feble.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

OSTIA!!! impresionant.
Llàstima que no s'em doni gens be aixó d'escriure. Ja tinc un regal perfecte per namorita.

Es dur lluitar contra el fetixime, eh :-D?

Buk ha dit...

Eiiii, maco! Quan de temps! ¿Cóm va tot?
Si que es dur, si, això de resistir-se als impulsos fetixistes. Però vaja, de moment encara no m'he penedit. Estic molt content amb la llibreta. De fet, estic tant content que m´he comprat unes quantes més. Penso que es un bon regal. Segur que a la namorita li encanta!