Aquest cap de setmana ha arribat a les meves mans, per cortesia de l'editorial Opera Prima, l'exemplar que em corresponia com coautor del llibre Aldea Poética III. Haiku.
El primer que m'ha sorprès és la qualitat de l'edició. De disseny minimalista, sense estridències ni adorns innecessaris, casa molt bé amb el que és l'esperit d'aquesta forma poètica japonesa. I ja en l'interior, haikus de tot tipus. Haikus tradicionals, de mètrica lliure, d'avantguarda, urbans, experimentals... En fi, un ampli ventall de possibilitats. Amb autors d'allò més divers. Des d'escriptors consagrats amb diverses obres a les seves esquenes fins a escriptors novells per descobrir i que atresoren una gran qualitat.
La veritat és que estic molt content d'haver col·laborat amb l'editorial Opera Primera i em sento molt satisfet de com ha quedat el llibre. Si us agrada l'haiku, estic segur que gaudireu d'aquesta lectura.