vent africà -
front al ventilador
fins i tot la lluna

Haiku: Buk
Foto: Isaac Feliu
Font: Flickr

6 comentaris:

neus ha dit...

te n'adones de que en Jaqme influeix en les nostres vides d'una manera subtil però insistent? jajajajaja
La Natalie Merchant, el Quadern d'Àfrica, llegim teatre, segur que deixem anar alguna mallorquinada (concepte dit amb molt de 'carinyu', è?), molta música i lectures... ens hem de preocupar? no, no?

un petonàs, maco!

Buk ha dit...

Hahaha...doncs tens raó. El Barceló li deu unes quantes ventes. Tu, la Silvie, jo... Si un dia es creuen per Mallorca, l'haurà de convidar a una mariscada.

El que compte, però, és que és una bona influència :-)

Un petonot, maca!

Jaqme ha dit...

Si jo realment no sóc en Jaqme, sóc en Desmond que viu a l'escotilla de l'illa rara... (heu vist Lost, no? ;)

Buk ha dit...

Calla, calla. No em parlis de Lost que encara em dura l'emprenyament de la darrera temporada :-)

Moltes gràcies per comentar, Jaqme (perdò, Desmond)

neus ha dit...

ostres! quan feia que no parlàveu de Lost!? en vaig veure 3 temporades... després em vaig perdre (broma fàcil)
L'illa tenia una escotilla? ai mare! quan la repeteixen? que si van repetir verano azul aquesta no pot ser menys.

un plaer, senyors :)

Buk ha dit...

El plaer és meu ;*)