monumental -
només el sol del vespre
taca la sorra

Haiku Buk
Foto: pestawine
Font: Flickr

6 comentaris:

neus ha dit...

gran haiku!

un petonàs, mestre!!
que allò de que no se m'ha enganxat res de bo és mentida ;)

Buk ha dit...

Hahaha... Cada cop que et sento dir lo de mestre em pugen els colors. Començo a pensar ho fas expressament... ;)

Moltes gràcies pels afalacs, maca!

Un petonàs

neus ha dit...

seré sincera com sempre que he comentat al teu bloc:
no ho dic per avergonyir-te, res més lluny de la meva intenció, ho dic perquè és veritat. La primera persona que em va ensenyar la realitat dels haikus vas ser tu i a través de tu he seguit al mestre Vicente Haya. Sou els meu referents en el món del haiku.
De totes maneres, tot això ja ho saps.
Un petonàs, maco!

Buk ha dit...

Hala, ara ja si que estic com un pebrot!!!!

Moltes gràcies, de debò. Tu també saps que t'ho agraeixo de tot cor.

Un petonàs, maca!

PD: Quan ens tornem a veure t'he de convidar a alguna cosa :)

sànset i utnoa ha dit...

Quines ganes que arribi el 2012!

*Sànset*

Buk ha dit...

I tant, Sànset, i tant! Maleïda espera!