bosc en silenci -
a la copa dels arbres
la boira nia

Haiku: Buk
Foto: ~jjjohn~
Font: Flickr

6 comentaris:

neus ha dit...

oooooooooooooooooooh! quin moment, quin a sensació, quanta enyorança!!!

quin haiku Buk, quin haiku! pell de gallina.

Petonassos, requetemaco!

pd.-podries anar a judo dilluns? m'agradaria que plogués :P

Buk ha dit...

Moltes gràcies, maca! Em faràs posar vermell!

Lo d'anar a judo dilluns està complicat... Però puc tocar el saxo, que et garanteix també una bona dosi de pluja... ;)

Petons a dojo, requetemaca! :)

Carina Felice, Photography ha dit...

bellisimas photos.
:)

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Carina! Tot i que he de dir que el mèrit no és meu... Tot i que m'agradaria, les fotos no són meves ;-)

Francesc Mas i Castanyer ha dit...

Hola,
Ens han agradat aquest haiku i ens hem pres la llibertat de reproduir-lo:
A la copa dels arbres
Endavant, salut i gràcies.
Amics arbres · Arbres amics

Buk ha dit...

Moltes gràcies. Tot un honor aparèixer al teu blog!