pluja d'octubre -
s'estén el gris del cel
sobre l'asfalt

Haiku: Buk
Foto: bimba81
Font: Flickr

5 comentaris:

neus ha dit...

un gran haiku, sí senyor.

per aquí sembla que no passarà pas, però... amb la tramuntana que bufa és impossible que es qudi cap núvol a fer-nos un favor.

Un petonàs, maco!

Teresa Bosch ha dit...

Coincideixo amb l'Elur, un gran haiku. M'agrada aquesta idea que el color del cel es traslladi a l'asfalt.

Buk ha dit...

Elur, Teresa, moltíssimes gràcies per les vostres paraules. Celebro que us hagi agradat.

Petonots a dojo!

Rokins ha dit...

Casa teva és un racó encantador.
T'he descobert a partir del comentari que m'has deixat i la veritat, tot un plaer! em sento molt a gust i molt identificada aqui...

Buk ha dit...

És un plaer veure't per aquí, Rokins. Moltíssimes gràcies pel teu comentari. M'alegro de que et trobis a gust i t'identifiquis amb els haikus. A mi em passa el mateix amb les teves fotografies :)