fred de tardor -
s'allunyen amb la tos
els dies càlids

Haiku: Buk
Foto: afios
Font: Flickr

6 comentaris:

neus ha dit...

el que jo et deia, estàs retransmeten la meva vida :P
Tinc tos i m'estic fotent de fred! ais...

Petons, maco!

Buk ha dit...

Els perills de tenir una jefa menopàusica, oi? ;)

Moltes gràcies per comentar, maca!

Un petonot ben fort!

neus ha dit...

aissss... m'acaba 'd'enxufar' l'aire fred... si és que... i jo burra de mi aquí treballant enlloc de quedar-me a casa!

et comentaria cada dia si no em sortís sempre el mateix i no semblés una pilota no miserable, no, MISERABLE! jejejeje
Sempre és un plaer llegir-te, ja ho saps.

Un petonàs, maquíssim!

Buk ha dit...

Hehehe... Jo ja se que el que comentes, ho comentes de tot cor, elur. ;*)

Un petonàs, maca!

Rokins ha dit...

m'estic imaginant un grapat de fulles rogenques, mogudes pel vent que genera un gegant tossint, voleiant pel cel...
Una abraçada!

Buk ha dit...

Hehehe... En comptes d'un gegant imagina'm a mi, Rokins. Metre vuitanta si fa o no fa. Gens gegant però si que molt constipat... hehehe

Moltes gràcies per comentar!

Una abraçada ben forta!