esclata el tro -
el soroll de la pluja
ofega el trànsit

Haiku: Buk
Foto: paulis_
Font: Flickr

8 comentaris:

neus ha dit...

un tro ha sonat a Girona, bé, un que he sentit, de fort i potent.

últimament els teus haikus reflecteixen el meu dia a dia... que t'has traslladat o què? jeje

petonassos, guapo!

Buk ha dit...

Hahaha... Que va, ja m'agradaria, ja. Entre Barcelona o Girona em quedo Girona sense pensar-m'ho :)

Petons a dojo, guapa ;*)

manel ha dit...

Les fotografies son teves?

Buk ha dit...

No, manel. Estan tretes del Flickr. Si t'hi fixes veuràs que en els posts estan tant el nom de l'autor de la foto, com el lloc d'on l'he agafat.

manel ha dit...

Val!! ... No m'havia adonat.
Ha sigut una sort trobar el teu blog, perquè fa poc he descobert el mon del haikus. I la veritat es que el tema m'està interessant, ho trobo molt atractiu.

Buk ha dit...

Moltíssimes gràcies per les teves paraules Manel. Celebro que t'agradi aquesta poesia. Espero que et sentis com a casa, en aquest humil blog

Rokins ha dit...

preciós haiku i preciosa foto. A mi el soroll del tro m'ha sonat a tro i alhora el moment d'engegar el cotxe....
Una abraçada!

Buk ha dit...

Moltes gràcies, Rokins! M'alegro molt de que t'hagi agradat. I m'agrada la interpretació que fas del haiku! :)

Una abraçada